Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: Rafał Kaleta (rafi_at_get.net.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 19:42:28 MET DST

Polecam tylko Sound Blaster Live i BOX sam mam taka od ponad roku i mam
podpieta pod wieze HI-FI i to jest dopiero przyjemnosc słuchania Mp3 i
grania w dobra gre

Polecam

Rafal
ps. wydatek jest ok 400 zł ale naprawde warto

Użytkownik "Michał Rymaszewski" <mrymasz_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9d3tpq$di7$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...