Re: Jaki rejestrator dźwięku?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 23:59:36 MET DST

Użytkownik "Konrad Sz." <konrads2_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o poradę. Gdzie można znaleźć jakiś przyzwoity(i bezpłatny)
> rejestrator dźwięku? Ten co jest przy win98 nie działa u mnie tak jak
> trzeba.

hmmmm; rejestratory takie nazywaja sie karty_dzwiekowe - jesli sie myle, to
poprawcie mnie; co prawda byly kiedys dawno pomysly przesylania dzwieku via
LPT; ale ja pamietam tylko urzadzenia wyjsciowe; dodatkowo obecnie wiele
plyt glownych posiada wbudowane uklady dzwiekowe, zas czesc kart
telewizyjnych ma wejscia audio; wejscia audio posiada rowniez czesc modemow,
jednak ich wykorzystanie do rejestracji dzwieku moze byc trudne;

jesli mozesz to wyjasnij nam jeszcze, w jaki sposob oprog, win98 udostepnia
sprzetowy rejestrator dzwieku?;

acha; zapomnialem napisac o dyktafonach ;)))))

natomiast programowe rejestratory o ktore powinienes pytac na grupie dot.
oprogramowania dolaczane sa zwykle do sprzetu; poszukaj kumpla, ktory
kupowal niedawno jakas tania karte - nie mam na mysli live! bo ZTCWiem jej
program wspolpracuje tylko z nia; na plytce z driverem na pewno jest darmowy
/dla tej karty!/ rejestrator; zwykle ubogi etc;

poszukaj tez na tuCows ;))

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_go2.pl