Re: Problem z grafika / Direct X

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 00:13:56 MET DST

> Mam nastepujacy problem : w 3DMark 2001 w testach "game 4" ,
"environmental
> bump mapping" oraz "pixel shader" ukazuje mi sie napis "not supported by
> hardware" - te 3 x testy poprostu nie dzialaja.
> AMD Athlon 1,2 GHz, plyta Gigabyte GA-7ZXR, Elsa Gladiac GeForce II GTS,
256
> RAM,+ oczywiscie najnowsze sterowniki do Elsy oraz Direct X 8.0 ?????
>
> W czym lezy przyczyna ??

Witam!
"environmental bump mapping" - pomysł Matroxa na generowanie chropowatości
powierzchni, podobno rewelacyjny (nie widziałem), GeForce używają innej
metody
GeForce 2 jest wyposażony sprzętowo w funkcje "na wyrost": - Cube
Environment Mapping oraz Pixel Shaders, sterowniki nie wykorzystują jeszcze
tych możliwości.
To jest przyczyna niemożności wykonania testów tego typu.
Pozdrawiam.
Gregorek
PS. Na moim karcie Hercules Prophet GTS 2 mam dokładnie to samo. A ten
czerwony kolor napisów jak niepokoi, prawda?
G.