Re: Procek nie zyje? - bardzo wazne...

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 14:37:52 MET DST

> Dlatego, że w tym czasie NIC nie zmieniałem. Pamięć też zawsze
> działała bez problemów.

Co nie znaczy, że zawsze będzie sprawna.

> Przeinstalowałem potem system

A przeinstalowywałeś na nowo czy robiłęś tylko nakładke na obecnie
zainstalowanego ?
Najlepiej to jak byś sobie postawił system całkiem od nowa.
Dla testu możesz zapuścić jakąś dosową gierke i sprawdzić czy też będzie
zawisać.
Jeśli nawet pod dosem bedą zwisy to raczej jest to problem natury
sprzętowej.

> więc to raczej
> także nie jest jego wina. Chyba wymienie płytkę i procka bo mam sławny
> problem z zakłuceniami na Live! od dysku/grafiki i już mnie szlag
> trafia (nic z tym nie da się zrobić). Heh.

A sprawdzałeś czy nie przegrzewa Ci się NorthBridge na płycie ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\