Problem z modemem COBRA 56k (FM-SFT65I)

Autor: Bartosz (bwierc_at_onet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 22:18:23 MET DST

Ostatnio się przesiadłem na nową płytę ABIT VH6II.
I tu pojawił niespodziewany problem. PO zainstalowaniu w/w modemu dzieją się
dziwne rzeczy. Podczas łączenia modem otwiera port (słyszę sygnał) ALE NIE
WYBIERA NUMERU. W drzewku urządzeń nie mam żadnego konfliktu urządzeń.
Wyłączyłem nawet COM2 bo mi nie potrzebny, niestety systuacja się powtarza.
Oczywiście zaraz po tym komp się wiesza na AMEN a w okienku wyskakuje
komunikat - tapisrv (nie odpowiada).

Proszę o radę bo mnie już szlag trawia

POZDROWIENIA

Bartosz