Re: Jak zwiekszyc napiecie w celeronie? + Problem z div'xami :(((

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 21:15:46 MET DST

> To jak dobrzy ludzie :) Ktos mi podpowie jak sie zwieksza napiecie? :)
> A moze walnac od razu na procka 220 v? :)
> Czy wogole da sie to na mojej plycie zrobic? (soltek 65-FVB, via, agp*2)
> Bios czy gdzie?

Witam!
Możliwości są trzy:
- ustawianie w BIOS (tak ma np. Abit czy Asus),
- ustawianie zworkami (nie znam przykładu)k
- izolowanie (lub zwieranie wyprowadzeń na płytce procesora, dotyczy
wyłącznie SLOT 1).
O ile wiem, to na tej płycie możliwość 1 i 2 - nie istnieje.
Możliwość trzecia - choć czytałem szczegółowe opisy na stronie Toma, to
nikomu nie radzę.
Zatem - nic z tego (na ile sięga moja wiedza).
Łączę się w smutku.
Gregorek