Re: Jak zwiekszyc napiecie w celeronie? + Problem z div'xami :(((

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poland.com)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 22:32:05 MET DST

Użytkownik "Gregorek" <gregorek_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
> Możliwości są trzy:
> - ustawianie w BIOS (tak ma np. Abit czy Asus),
> - ustawianie zworkami (nie znam przykładu)k
> - izolowanie (lub zwieranie wyprowadzeń na płytce procesora, dotyczy
> wyłącznie SLOT 1).
> O ile wiem, to na tej płycie możliwość 1 i 2 - nie istnieje.
> Możliwość trzecia - choć czytałem szczegółowe opisy na stronie Toma, to
> nikomu nie radzę.
> Zatem - nic z tego (na ile sięga moja wiedza).
> Łączę się w smutku.
> Gregorek

Oka :) Serdeczne dzieki za wszystko :) Szkoda ze tak sie konczy moje
podkrecanie, ale w przyszlosci bede jeszcze walczyl :))) Kupie sobie cos na
815 i bede krecil, ze hej :)))
Zakatuje dziada!!!
Tylko najpierw kase na nowa plyte zdobede :)

ps: czy kojazysz moze jakies dwuprocesorowe plyty na 815 (firma + ew.
cena)???

--
Piotr Piekarski
Moje adresy: chemik333_at_poczta.onet.pl