Re: Procek nie zyje? - bardzo wazne...

Autor: Maciek 'sike' Browarczyk (sikeus_at_elblag.eu.org)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 14:14:18 MET DST

Użytkownik Tomek T. Neas <neas!post,p1> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aea6b3d$1_at_news.home.net.pl...
> Witam,
[ciach]
> [...]
> porządny procesor. Tak więc chciałbym włożyć coś tymczasowo. Co
> wejdzie na Shuttle HOT-661v (z najnowszym BIOS'em) na Via 692? Czy
> procesory typu pII450 albo PIII500 są w tej chwili do kupienia w
> atrakcyjnej cenie czy może lepiej kupić coś w stylu Celerona 633-800
> (o ile wejdzie) i przejściówkę? A może najlepszym rozwiązaniem byłaby
> płytka pod Durona i Duron (jak najtańszy?). Jeśli tak, to jaka
> płytka/procesor? (zależy mi na STABILNOŚCI i cenie, nie na szybkości
> bo ten komputer będzie w przyszłości pełnił rolę domowego serwera +

Hmmm jezeli chodzi o stabilnosc to polecam Celerony II, uwazam ze to lepszy
wybor niz np. p3 bo cena nizsza ;) Same w sobie Celki II sa lepsze od swoich
poprzednikow btw. na celeronie II moj kumpel ma serwer w cafe i chodzi jak
bajka ;) Polecam

Maciej 'sike' Browarczyk