Re: Pomocy! Zniknieta partycja i boot sektor

Autor: Michał Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 13:50:59 MET DST

Witam!

Chcialem podziekowac wszystkim ktorzy pisali do mnie na priva i starali sie pomoc w ratowaniu dysku. Dane udalo mi sie wyciagnac programikiem Lost & Found co na szczescie w ostatecznym rozrachunku okazalo sie zupelnie zbyteczne (ale na razie jeszcze nie kasuje tych danych :-) ) gdyz dysk udalo sie w prosty sposob naprawic programikiem z tego linka http://www.pcworld.com.pl/ftp/pc/programy/0511.html
Szczegolnie dziekuje za szybki odzew ze strony autora/ow programiku "Wirtualny System Plikow" i prawie natychmiastowe przeslanie pelnej wersji (tak przy okazji daje znac iz mial on problemy z zapisaniem danych na drugi dysk. Tzn po nacisnieciu Entera i wybraniu nazwy po chwili pojawial sie blad zapisu odczytu na dysku)

Jeszcze raz dziekuje wszystkim i pozdrawiam

Mam nadzieje ze ostatni raz przez bramke newsowa
MikeTNK
tnk_at_interia.pl
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl