Re: HELP !

Autor: Tomek Zakręcki (zakrecki_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 09:24:32 MET DST

> Pomózcie.
> Podkrecałem kumplowi procka. z 66 na 75 MHz
>
> I przez jakis czas spoko działało, potem komputr zwisnął a po restarcie
> zapytuje o Dysk, bo nie widzi aktywnej partyczji na hdd.
>
> To była moja wina, bo zapomniałem wyłączyc UDMA, na hdd.
>
> Czy jest jakis sposób na odnowienie danych partycji, tak aby nie stracic
> waznych informacji na twardzielu ??

Witam

Wyciągnij twardziela i włóż do swojego kompa. I tam Partition Magic ' em
potraktuj go i zobacz co się stało. Jeśli nie widzi tylko partycji to w
pqmagic ustaw ją jako aktywną i muszisz tez nagrac system poleceniem sys
<twój_hdd_systemowy>: <jego_hdd_systemowy>: i powinno zadziałać. A jeśli w
biosie nie widzi to hmmm. sprawdz kabelki, może się naruszyły przez
przypadek.

--
Pozdrawiam
Tomasz Zakręcki