HELP !

Autor: Irek K (kaczm77_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 01:08:43 MET DST

Pomózcie.
Podkrecałem kumplowi procka. z 66 na 75 MHz

I przez jakis czas spoko działało, potem komputr zwisnął a po restarcie
zapytuje o Dysk, bo nie widzi aktywnej partyczji na hdd.

To była moja wina, bo zapomniałem wyłączyc UDMA, na hdd.

Czy jest jakis sposób na odnowienie danych partycji, tak aby nie stracic
waznych informacji na twardzielu ??

ps. On nie ma własnej dyskietki startowej.

pls. Dajcie szybkie Info.

Irek K