Re: flyvideo 98 - problemy

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 23:45:48 MET DST

Witam
Mam Flaya już od kilku lat, i najbardziej mi się nie podoba oryginalne
oprpgramowanie, przełączanie cabel/air, i tp. Jeśli chodzi o przechwytywanie
obrazu, na zwykłych kodekach- dno!. Czasem dysk nie wydala. Natomiast
384*288-25klatek mam SPOKO, z virtual duba, kodek DivX!. Duron 20-50%
zajętości. Trochę zwiększę obszar-..dupa, gubi klatki. Tylko czasem się
wiesza, ale to ponoć przez te "szerłerowe kodeki"
ToMasz
Pozdro! Jak by co to piszcie też na priva