nowy dysk twardy, prosze o pomoc

Autor: B_at_rt
Data: Sat 28 Apr 2001 - 09:18:33 MET DST

Witam. Mam duzy problem. Kupilem nowy dysk i nie potrafie go zainstalowac.
Tzn. wlozylem go w miejsce starego to komputer nie mogl znalezc dysku a jak
w BIOSie zmienilem na auto-detecting to szukal bez konca. Co robic? Nowy
dysk to IBM Deskstar 40GB a stary to Caviar 4,3GB. Jak zalozyc nowy dysk,
zeby pokazalo sie wreszcie 'c:\' i zebym mogl podzielic nowy dysk na
partycje i zaczac instalowac Windows??? Bardzo prosze o pomoc, najlepiej na
priva. Wiem, ze to troche lamerskie, ale kto pyta nie bladzi, a poza tym
jestem mocno sfrustrowany tym moim problemem, czyli nie moznoscia zalozenia
nowego dysku :(

--
Bartek ( slaby001_at_go2.pl )