Re: polaczenie kablowe rownolegle

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 00:52:42 MET DST

Marek Pajak wrote:

> Jestem ciekawy czy komuś _praktycznie_ udało sie uruchomić to
> (windowsowe) połączenie przez LPT?

Najpierw robiłem to w DOSie (InterLink lub NC) później próbowałem w Win9x (i
chodziło), ale teraz to robię wyłącznie w WinCommanderze (łatwiej i nie
trzeba nic instalować w Windowsie ;-)

> (u mnie kabel był odpowiedni,

Wątpię...

 porty dwustronne,

Tu widzę błąd...

Nie widziałem (NIESTETY!) żadnego programu, który by umożliwiał połączenie
na 8bitach w obie strony: wszystkie programy są niestety pisane pod 4bitowy
(skrosowany) kabel ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|