wiatraczek - odkurzacz...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 22:42:02 MET DST

wymienilem sobie wiatrak w zasilaku. stary mial odwaly czasem i jak na
noc go zostawialem, to potrafil nagble zaczac rzezic okropnie glosno
(zagluszalo toto odkurzacz :) ). zeby przestal musialem go zatrzymac
brute forcem (lyzeczka od herbaty ;) ) jednak sie uodpornil... :(

no i nowy jest cichszy od tamtego, gdy rzezil, jednak, gdy porownac
normalna prace, to moj stary wentylek z zasilaka... byl ultra cichy :)

wiec - ztcw: potrzebuje diody prostownicze. jednak nie wiem gdzie toto
kupic w Tychach :) jest tutaj jakas bratnia duza, mieszkajaca w Tychach
lub okolicach, ktora moglaby kupic takowe w swym miasteczku, a ja bym
sobie po prostu po to przyjechal :) jest ktos taki mily? :) plisss...
musze cos z tym poradzic (zastanawialem sie nad termistroem, jednak nie
zrozumialm za bardzo dzialania tego, wiec moglbym cos spiepszyc :)
najprosciej to go wyregyulowac diodami :) ). no chyba, ze zastosowac
taki sprzet, majacy pokretlo i dajacy regulowac wartosc mocy blokowanej
:)

jakie pomysly? pliss... ten ambient mnie po prostu zabija... ;) mp3 go
nei zagluszaja :(

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|