Re: Nagrywarka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 20:33:24 MET DST

Niejaki(a) Libido <libido_at_ds2.pg.gda.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Wlasnie wyskrobalem troche kasy na nagrywarke i zanim to kupie chcialbym sie
> dowiedziec:
> 1. Jak nagrywa sie plytki botowalne ?

programem do tego, np. nero

> 2. Jak nagrywa sie plytki audio tak zeby mozna bylo odtworzyc je na domowej
> wiezy ? I czy mozna miksowac audio z danymi ?

ponownie - nero to moze wykonac. mozna miksowac audio/dane.

> 3. Jaka nagrywarke polecacie (kryterium jest jakosc/cena) ?

teac cdw58e - 8x8x32 za niecale 600zet, zapewne za 500 kupisz...

> 4. Czy jest jakis niezly, tani program do wypalania (botowanie, audio itd) ?

nero, cdrwin, feurio, i od cholery innych. ja najbardziej lubie nero :)
nero mozna spiracic, lub kupic sobie za 50 zeta... ja na razie mam
spiracone, ale wersje wczesniejsza, ktora nie mozna bylo kupic. jak
tylko dozbieram kasy to sobie kupie nerko :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|