Re: Advanced Power Management

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 08:33:32 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AE891E2.EAEB632_at_iname.com...

> Zestaw funkcji BIOSu i systemu operacyjnego mających na celu zarządzanie
> pracą urządzeń komputerowych w celu zmniejszenia zużycia energii i
> wydłużenia czasu pracy baterii w komputerach przenośnych. Zastępowany
> jest już powoli przez ACPI.

Oo... a może kolega wie.
Jak wyłączyć ACPI w Win98SE, bo instrukcja od płyty głównej (Asus CUSL2-C)
się o to pluje, kiedy chcę włączyć power on o określonej godzinie ?

Pozdrawiam !

--
Marcin "Xms" Sokołowski
http://www.wsh-kielce.edu.pl/~a600user/gielda.html