BIOS-pomocy

Autor: Paweł Brach (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 20:24:24 MET DST

Włączyłem dzisiaj komputer i od razu pozał mi sie komunikat:

Award BootBlock BIOS v1.0
BIOS ROM checksum error
Detecting floppy drive a media...
Insert system disk and press enter

Po włożeniu jakiejkolwiek dyskietki pokazuje sie kumunikat
Automatic Load AWDFLASH.EXE...
error-AWDFLASH.EXE Not Found!!!

Wczoraj komputer działał sprawnie. Tak przynajmniej go zostawiłem, ale mój
brat mówił że grał w gry. Mam pytania:
1. co moze byc przyczyna takiego zachowania komputera?
2. czy jest mozliwosc naprawy tego czy musze wymieniac płyte głowny, czy
moze cos sie stalo z biosem - ewentualnie jak go naprawic.

Prosze o pilna odpowiedz jestem u kolegi bede tam jeszcze przez okolo
godzine i mam nadzieje ze ktos mi odpowie
Paweł
braszek_at_poczta.onet.pl