Re: sdi i 2 kompy, ale inny problem. :)

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 15:37:46 MET DST

> Druga sprawa to taka, ze jak mam wpisany IP na stale w karty sieciowe
> to nie moge korzystac z udostepniania drukarek i plikow przez Ms Network.
> Probowalem wyszukac komputera w sieci po jego starej nazwie, nowym IP,
> stalym (sdi) i nic, nie wiem co robic, a musze miec dostep do plikow i
> drukarek
> w sieci.

Ja zawsze konfugurujac siec wpisuje adresy IP na stale, nie mam zadnych
innych protokolow niz TCP/IP, i komputery moga sobie udostepniac zasoby i
drukarki(i SDI - ale tu jest serwer na linux-ie). Czasem jednak jak za duzo
sie zmienia w ustawieniach sieci najlepiej usunac wszystko dotyczace sieci
(karty, uslugi, protokoly) i zainstalowac od nowa.
Dariusz Bacik
dbacik_at_promail.pl