sdi i 2 kompy, ale inny problem. :)

Autor: JamaN (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 13:48:49 MET DST

Witam.

Dziekuje za odpowiedzi na temat przydzielenia stałego IP do mojej
sieci, jak narazie dziala tylko przegladarka i nie mozna odbierac poczty,
wiem, ze outlook ma swoje porty, przez ktore sie laczy z tym pierwszym
kompem, ale gdzie to wpisac, jak w opcjach internetowych nie mam nic
o pop3 czy smtp.

Druga sprawa to taka, ze jak mam wpisany IP na stale w karty sieciowe
to nie moge korzystac z udostepniania drukarek i plikow przez Ms Network.
Probowalem wyszukac komputera w sieci po jego starej nazwie, nowym IP,
stalym (sdi) i nic, nie wiem co robic, a musze miec dostep do plikow i
drukarek
w sieci.

Za odpowiedz bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam