Re: winpopup do systray'a? jak go tam schowac?

Autor: zwirek_at_netra.bielsko.pl
Data: Fri 27 Apr 2001 - 11:55:39 MET DST

On Thu, 26 Apr 2001 01:23:42 +0200, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Co do ładowania WinPopUp'a, to przeważnie nie trzeba go ładować - wystarczy
>wrzucić do RunServices usługę NETDDE.EXE - sama będzie startować WinPopUpa

Czyli do AutoStartu dodac skrót do netdde.exe?
Nie widac zeby sie cos uruchamialo.
Winpopup po wyslaniu komunikatu do komputera gdzie netdde byl
uruchomiony tez sie nie pojawia.
A co to jest ten netdde?

>Jednak ja wolę zamienić WinPopUpa, na zastępnik: RealPopUp (+ polska
>nakładka) -> http://www.realpopup.it/matro

OK. Sprawdze co to jest. dzieki.

Marcin Piaskowski