Re: winpopup do systray'a? jak go tam schowac?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 01:23:42 MET DST

zwirek_at_netra.bielsko.pl wrote:

> Chciałbym uzywac jakiejs komunikacji pomiedzy userami w sieci.
> WinPOPup moze byc. Tylko jak go schowac do systray'a, zeby nie draznil
> userow i go nie zamykali?
> Moze sa jakies inne tego typu programy?

Co do ładowania WinPopUp'a, to przeważnie nie trzeba go ładować - wystarczy
wrzucić do RunServices usługę NETDDE.EXE - sama będzie startować WinPopUpa

Jednak ja wolę zamienić WinPopUpa, na zastępnik: RealPopUp (+ polska
nakładka) -> http://www.realpopup.it/matro

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|