Re: Zoltrix Spirit zawiesza tryb MSDOS (?????)

Autor: Cobra Punisher alias DalejLama (raksen_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 03:48:15 MET DST

> Debilny temat, nie? Ale niestety prawdziwy...
> Gdy się tylko połącze z internetem, nie mogę uruchomić żadnego programu w
> sesji MS-DOS... To znaczy mogę, ale okienko pojawia mi się gdzieś po 5
> minutach, paraliżując komputer na ten czas...
Właśnie odpaliłem sobie DSJ (małyszownia) - ZERO problemu.

> W dodatku gdy "modem dzwoni" a ja chce się wylogować (Start -> wyloguj:
> XXX), komputer mi się zawiesza.

Nie sprawdzałem ale pewnie j/w.

> Wie ktoś z was, dlaczego tak się dzieje???

Ja nie, pewnie wina płyty głównej bo nie sęadzą aby sam modem
(chyba że jakiś trefny egzemplarz - zdarza się).
Ogólnie konflikty sprzętowe.

> No i jeszcze jedno pytanie... Co polecacie do rozwalenia tego zasranego
> Spirita??? Młot 20 kilogramowy jest raczej zbyt oklepanym pomysłem,
> nieprawdaż???

Jeśli już naprawdę musisz rozbij go sobie na czole.
Raczej się nie podejmiesz a później okaże sie że jednak modem
się przyda i nie jest wcale taki zły.

--
Pozdrawiam
Cobra