Zoltrix Spirit zawiesza tryb MSDOS (?????)

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_ban.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 19:14:01 MET DST

Witam...

Debilny temat, nie? Ale niestety prawdziwy...
Gdy się tylko połącze z internetem, nie mogę uruchomić żadnego programu w
sesji MS-DOS... To znaczy mogę, ale okienko pojawia mi się gdzieś po 5
minutach, paraliżując komputer na ten czas...

W dodatku gdy "modem dzwoni" a ja chce się wylogować (Start -> wyloguj:
XXX), komputer mi się zawiesza.

Wie ktoś z was, dlaczego tak się dzieje???

No i jeszcze jedno pytanie... Co polecacie do rozwalenia tego zasranego
Spirita??? Młot 20 kilogramowy jest raczej zbyt oklepanym pomysłem,
nieprawdaż???

--
Michał Lipek
mlipek_at_ban.pl