Re: Napelnianie cartridge'a do HP710 - co zle zrobilem?

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 22:12:43 MET DST

On Tue, 24 Apr 2001 22:43:22 +0200, "Jarek P." <j_23_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> Po obroceniu cartridge'a do pozycji normalnej, przez dysze
>zaczelo kapac.

Nie zrobiłeś w wewnętrznym zbiorniczku podciśnienia i dlatego kapało.
Dalsze problemy są spowodowane zbyt dużą ilością tuszu jak
przypuszczam. W kartridżu jest wewnętrzny elastyczny zbiornik
rozpychany sprężynkami. Trzeba zdjąć zewnętrzną boczną blaszkę i wtedy
go widać. Odessaj powietrze i część tuszu i wszystko będzie OK.
Ja taki kartridż napełniałem 5 razy zanim go z własnej głupoty nie
spaliłem.

Pozdrowienia
Duda Grzegorz