Re: Full screen

Autor: Patryk Skupiński (patryk.skupinski_at_kamil.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 16:50:04 MET DST

Zacznijmy od tego ze TVtool jest dla kart GF 2mx z wyjsciem telewisyjnym
opartym o uklad bt 848 - 868 a tvcc o uklad chronotel. Jezeli macie karty z
BT 8... to sprobujcie skozystac ze starszej wersji sterownikow. Pozinno byc
ok. TVTool ma problem z nowymi sterami i niestety nic sie z tym nie zrobi.
Swoja droga polecam det. 12.00 Uzywam ich od dluzszego czasu i nie maja
zadnych problemow z wyjsciem TV. A nawet co nie zdazalo sie w starszych
detonatorach pamietaja czestotliwosc odswierzania monitora przy wlaczonym
clone albo twin view.

Pozdrawiam -=sQn=-

> Mam do was prośbę. Kupiłem GeForca 2 z wyjściem TV i mam problem nie chce
> się uaktywnić zakładka z wyjściem TV telewizor mam podłączony pod
kompozyte.
> Próbowałem TVtool ale kazał mi ściągnąć TVCC2000. Po uruchomieniu
uaktywniło
> się okienko ale po restarcie kompa - klapa. Przy ponownym uruchamianiu
TVCC