Re: Full screen

Autor: Gonzo (szs_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 16:27:22 MET DST

Mam do was prośbę. Kupiłem GeForca 2 z wyjściem TV i mam problem nie chce
się uaktywnić zakładka z wyjściem TV telewizor mam podłączony pod kompozyte.
Próbowałem TVtool ale kazał mi ściągnąć TVCC2000. Po uruchomieniu uaktywniło
się okienko ale po restarcie kompa - klapa. Przy ponownym uruchamianiu TVCC
mówi że brak encodera TVout

--
Pozdro.
Gonzo