Re: Problem - brak synschranizacji w SDI - prosze o pomoc

Autor: przemek (przemek_at_cuprimex.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 12:45:25 MET DST

Kabel z gniazdka musi byc BEZPOSRENIO podłaczony do sdi a dopiero do sdi
telefony ,inaczej telefony nie dzialaja i sdi nie zsynchronizuje sie :)
sprawdzalem to wiem , ponoc mozna to jakos podłaczyc zeby telefon byl przed
sdi ale to juz panowie te-psiarze wiedza jak,aa i jak podlaczysz jak
napisalem i dalej nie bedzie synchronizacji
to albo kabelek zle spreparowales albo sdi jest walniete.