Re: stara pamiec - zostawic?

Autor: MW (toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:48:56 MET DST

ja tez ostatnio zmienialem sprzet na duron 800 na soltek 75-kav i mialem
64mb 100mhz ale jak ustawilem w biosie na 133 mhz to mi chodzi i nic sie nie
sypie.
niestety nie wszystkie ustawienia biosu odnosnie pamieci dzialaja, nie
pamietam teraz co to byla za opcja, ale jak ja ustawilem to widzial mi tylko
128mb 133mhz nominalnie a te 64 mb gdzies ginely.
ale musisz sprawdzic moze ci pojdzie :)
nie wiem czy to ma jakis duzy wplyw na wydajnosc, ale tak naprawde to duron
800 to jest taki kombajn, ze z tytulu pamieci nawet jak stracis 5% na
ogolnej wydajnosci to i tak nie zauwazysz w grach :)))

--
mw
Użytkownik "Peter Riley" <mkl_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Dwa lata temu kupilem kostke dimm 100mhz 64 mb. Teraz modernizuje sprzet.
Czy,