Re: Płyty główne "Made in Poland" - super

Autor: Jeckim (artur_at_proabit.com.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 11:30:58 MET DST

Użytkownik Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:chomik.9c7a91.3vvku97.2_at_nie.dzisiaj...

> Użytkownik "Mcmarti" <mcmarti_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
>
> no witaj;

> druga
>
> a czy oby na pewno panom z chipa nie pomelelo sie i nie powinni tego
> wydrukowac w numerze kwietniowym na prima aprilis;?? nie uwierze dopuki
nie
> zobacze, jak inne zrodla to potwierdzaja;
>

> --
> adas; podolany_at_go2.pl
> jestem tylko kretynskim modemiarzem
>

> To prawda, Płyty Sony do tej pory były produkowane na Taiwanie, a teraz są
w Polsce. Poprzednie modele z Taiwanu sypały się aż miło :). Oglądałem już
te z Polski. Niczym się nie różnią, chociaż producent wspominał o
poprawkach. Sam kupiłem płytę Sono na BX i działa o.k.Kupiłem ją bo była
najtańsza z płyt na BX . Jednak ja niczym nie ryzykuje, bo jak mi padnie to
wymieniam na nową (pracuję w serwisie).

Jeckim