Re: DETONATORY? co to jest i z czym to się je

Autor: Rafał Chabowski (madminer_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 11:21:37 MET DST

Użytkownik "Raveman" <Raveman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Naczytałem się na grupie o tych detonatorach, że aż postanowiłem sobie
> ściągnąć takiego i co i nie wiem co dalej. Ściągnąłem ver. 7.17 i 10.80.
> O co tu chodzi, gdzie to instalować(kopiować), zaznaczam, że mam kartę na
> chipsecie Nvidi( zasłyszane że to warunek) GeForce 2MX.

Tam byc wszystko opisane w pliku tekstowym. Zemin sterownik karty na Std
VGA. Restart. Potem aktualizuj sterownik, "Z dysku..." i pokazujesz mu
miejsce.
Co do samych detonatorow, to wielu ludzi sobie je chwali, ale u mnie kazda
instalacja konczyla sie przywracaniem systemu i w koncu wrocilem do ladnych,
windowsowych sterownikow datowanych na 1999 rok. No ale ja nie ma GeForca
tylko TNT2

--
/******
 * Pozdrawiam,