Abit VH6 i dodtkowy czujnik temperatury oraz parę pytań o konstrukcję płyty

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 08:53:12 MET DST

Razem z płytą Abit VH6 dostałem dodatkowy czujnik temperatury. Problem jest
taki, że nie wiem gdzie go podpiąć. W instrukcji nic nie ma na ten temat.
Opisane są jedynie czujniki wbudowane w płytę (system i CPU). Przejrzałem
też płytę ale żadnych odpowiednich złącz nie znalazłem.

Mam na płycie złącze WOM1 (WakeUp On Modem), które teoretycznie pozwala
no własnie:
1. Uruchomić komputer wyłączony "z przycisku" (prąd dochodzi do zasilacza
ATX.
2. Obudzić komputer ze stanu czuwania

gdy przychodzi np. fax.

Co się podłącza do "System Managment Bus Connector"?

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-