Re: BASIC

Autor: Krzysztof Biolik (krissb_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 00:06:33 MET DST

 * Wed, 25 Apr 2001 00:17:53 +0200 *
 * blokers <drygas_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Panie "profesjonalisto" z kontem na go2. Sam pewnie do niedawna klepales
czyzby o mnie chodzilo ? Tak trudno sprawdzic w archivum jak mi na imie ?
ja sie go nie wstydze.

> 'tfu tfu' w Basic'u.
ostati raz ,jesli cie to tak bardzo interesuje ,to basic'a uzywalem na
comodorku.

> Ile napisales programow w asm'ie pod '51, ze masz prawo tak sie
wystarczajaca ilosc.

> wymadrzac? Moze przytlacza Cie fakt, ze masz takie duze braki, ze nie mozesz
> Mirnalowi pomoc?
wez sie odwal,ok ?.Kolko wzajemnej adoracji se zalozyli...

Napisalem to co uwazam za sluszne. I dalej przy tamtym zdaniu zostaje.
jezyki wyzszego rzedu (basic,C) na mikroprocesory to poroniony pomysl.
Raczej ciezko sie wtedy czegos pozytecznego nauczyc.
Jak juz robisz wiekszy projekt gdzie czasami kazda wolna komorka pamieci
jest na wage zlota to dobra znajomosc asemblera i samego procka jest
_nieoceniona_ !

--
      ;     Krzysztof Biolik          | FidoNet : 2:484/39.55       ;
     ,,'       mailto:krissb_at_go2.pl   | Watch Your Words... ;      `,,