karta tv+fm c.d.

Autor: Slawomir Jan Rzeszowski (srzeszow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 23:18:48 MET DST

Uwaznie przyslychiwalem sie dyskusji na temat kart tv i mam nastepujace
pytania / licze na odpowiedz uzytkownikow/dobrze poinformowanych w
ponizszych kwestiach / :

Z chip 2/2001 (dane/ceny z tego okresu) wybralem 2 typy kart najbardziej
mi odpowiadajacych :

Art TV/FM chipset video : Conexant Fusion 878A ; ok.295 zl
/ma PAL BG/

Prolink PixelViewPlayPak Tv Pv-BT878P+w/FM : ok.295 zl
/nie ma PAL BG/

Interesuja mnie one ze wzgledu na nastepujaca kolejnosc "bajerow"
- dekodowanie kanalow kodowanych ! /c+/
- dobra jakosc obrazu (w szczegolnosci mam aster city i niewiem czy nie sa
mi potrzebne oba systemy : PAL DK/BG ) - mimo tego ze w Polsce przyjal sie
system PAL DK to kablowki moga /!/ miec/uzywac systemu PAL BG /!???!/
JAK JEST W RZECZYWISTOSCI !!!???
- mozliwosci co do uzyskania dzwieku stero (pixel ma jakies mozliwosci
rozszerzenia o dodatkowe moduly )
- reszta to oczwiste funkcjonalnosc/jakosc/dodatkowe bajery/stabilnosc
itp.itd. ( w miejszym stopniu )

Kolejne pytanie to czy jest roznica miedzy powyzszymi chipsetami ( ktory
lepiej dekoduje c+ ) ?
- chip 2/2001 twierdzi ze BEZBLEDNIE dekoduja "tylko" karty z chipsetami :
Bt848/849 i Bt878/879 ( w odniesieniu do jednego z lepszych programow -
BorgTv ).

bede wdzieczny za kazda pomoc zwiazana z tematem - w
szczegolnosc interesuja mnie wszystkie uwagi praktykow majacych
doswiadczenia z podanymi ( lub innymi spelniajacymi moje wymagania
kartami ), rowniez orientujacych sie w sprawie systemu aster'a

Pozdrawiam wszystkich grupowiczow

Slawek

halt_at_wp.pl