Re: Użytkownicy HP 930C- pomóżcie

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 22:04:58 MET DST

> Proszę o pomoc. Posiadam drukarkę HP 930C i gdzieś znika mi kolorowy
> atrament. Drukuję tylko dokumenty czarno-białe z Worda i przy pierwszym
> naboju z tuszem 1 fotografię kolorową A4 i gdzieś mi zjadło kolorowy
> atrament. Ubywało atramentu i gdy była we właściwościach zaznaczona opcja
> drukuj w skali szarości i gdy nie była. Zawiozłam drukarkę do serwisu,
> powiedzieli mi, że był uszkodzony wkład. Po założeniu nowego wkładu
sytuacja
> powtórzyła się tylko, że nic absolutnie nie wydrukowałam w kolorze. Czy
tak
> [...]

Obawiam sie, ze chyba nikt nie bedzie w stanie Ci pomooc - tez posiadam 930C
i nie zanotowalem takich problemow. Owszem drukarka ta ma dosc duzy apetyt
na czarny atrament (w porownaniu np. do Epsona 680), ale atrament kolorowy
zwykle starcza mi na 3 razy dluzej niz czarny. Proponuje sprawdzic
ustawienia w sterowniku drukarki (ew. sciagnac nowsza wersje z sieci) -
jesli nic sie nie zmieni, to \egzemplarz jest na 99% uszkodzony fizycznie
:((

CHOOCH