Użytkownicy HP 930C- pomóżcie

Autor: Elżbieta Flis (elisabeths_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 21:28:31 MET DST

Proszę o pomoc. Posiadam drukarkę HP 930C i gdzieś znika mi kolorowy
atrament. Drukuję tylko dokumenty czarno-białe z Worda i przy pierwszym
naboju z tuszem 1 fotografię kolorową A4 i gdzieś mi zjadło kolorowy
atrament. Ubywało atramentu i gdy była we właściwościach zaznaczona opcja
drukuj w skali szarości i gdy nie była. Zawiozłam drukarkę do serwisu,
powiedzieli mi, że był uszkodzony wkład. Po założeniu nowego wkładu sytuacja
powtórzyła się tylko, że nic absolutnie nie wydrukowałam w kolorze. Czy tak
ma być- to mi odpowiedzieli w serwisie w Warszawie? Czy jeszcze raz zawieźć
ją do serwisu? Znajomi mają drukarki innych firm i nie mają takich
problemów. Pomóżcie!!!!

elisabeth