Re: wake up on lan

Autor: Codeboy (codeboy_at_poland.com)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 20:41:53 MET DST

Uzytkownik "Kraju" <kraju_at_lnet.int.pl> napisal w wiadomosci

> Pomyliles pojecia, wake up on lan to tylko wlaczenie,
> pojedynczy impuls, ktory uruchamia komputer nic
> wiecej ( tak mi sie przynajmniej wydaje ).
> Pamietam, ze AMD udostepnialo kiedys programik
> wysylajacy tzw. magic-packet, ktory odpalal w taki
> sposob karty, z tym, ze oczywiscie wsparcie w plycie
> glownej musi byc.
>
> --
> Pozdrawiam
> Jakub "Kraju" Krajewski
> kraju_at_lnet.int.pl | ICQ 15671406

Oki ,moze to i racja , ja mam u siebie caly system zrobiony z Karta
sieciowa ))
ale jakos trzeba ta plyte pobudzic , z tego co wiem to na starym Lucky
Starze , nie udawalo mi sie dopoki ,nie mialem zainstalowanego Boot Romu :))
Plyta miala opcje i nawet jakies zlacze :))