Re: wake up on lan

Autor: Kraju (kraju_at_lnet.int.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 19:38:53 MET DST

Codeboy wrote:

> Karta sieciowa ,musi miec Biosa z lan Botem
> system musi byc zdolny do startowania z sieci ,ale jest to do zrobienia ,
> :))

Pomyliles pojecia, wake up on lan to tylko wlaczenie,
pojedynczy impuls, ktory uruchamia komputer nic
wiecej ( tak mi sie przynajmniej wydaje ).
Pamietam, ze AMD udostepnialo kiedys programik
wysylajacy tzw. magic-packet, ktory odpalal w taki
sposob karty, z tym, ze oczywiscie wsparcie w plycie
glownej musi byc.

--
Pozdrawiam
Jakub "Kraju" Krajewski