Re: Internet przez kablówkę

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 16:22:52 MET DST

"Sc0rpi0" <sc0rpi0_at_milenium.pl> wklepał(a)
<9c6ltl$f57$1_at_news.internetia.pl>:

>Znalazl sie madry...
o tobie tego nawet z ironią powiedzieć nie można.

>Wiesz co, nie p.... tylko sobie poczytaj na stronach chello:
>Inne IP przydzielane z puli, to gdzie sobie postawisz, e ?
dzierżawa IP odnawia się po jednym dniu... czyli jak włączasz
kompa raz dziennie to masz to samo IP. proste? a jak nie... to
od czego jest DYNDNS i tego typu serwy? palancie zgrywasz mądrale
a gówno wiesz - twoje argumenty są tyle samo warte. nie podajesz
nawet JEDNEGO z własnego doświadczenia wyciągniętego dowodu że
chello naprawdę jest do d. a zresztą, co ja się przejmuję. jestem
zadowolony - a ty możesz sobie nawet komunikację flagową wychwalać...

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]