Re: Monitory MAG ?

Autor: Marek Solek (somar_at_agh.edu.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 16:25:15 MET DST

> A ja jeszcze starszego MAGa, i tez nie moge ;) niedlugo wymieniam
> na wiekszy, oczywiscie MAG :)

Ja uzywalem starej 17 i nie moglem narzekac. Ostatnio kupilem do zakladu
cztery 19'' FDTrinitron i nie jestem z nich zadowolony :(. Podstawowe wady
to (we wszyskich):
- niemoznosc ustawienia ustalenia ostrosci w calym obszarze monitora mimo
bardzo bogatych mozliwosci regulowania obrazu - w serwisie tez nic na to nie
poradzili,
- cienie dochodzace nawet 1 cm (na niektorych)
- brak mozliwosci ustawienia liniowosci u gory i dolu ekranu.

Somar