wyrzucić?

Autor: Jaromir (dobromirt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 15:00:45 MET DST

Witam.
Znajomy uraczył mnie czymś taki w obudowie siakieś micro-desktop,
640kb i HDD 21MB z kontrolerem na ISA?
Monitor kolor Olivetti, a wszystko w stanie idealnym
włącznie z klawiaturą, na obudowie m-ka "TULIP PC Compact2"
Po odczyszczeniu z kurzu wygląda toto jakby miesiąc temu z pudełka wyjętę.
Dysk bez bad sectorów, wentylatora nie słychać, w środku obudowa czysta
Nie ma RS-a, ale jest lpt, w środku same ISA.
Bios phoeniks 8088 ver2.52.
Jest na tym DRDOS3.30, NC 3.0,
jakieś PowerMenu System v3.00 z hasłem(?) + kilka gier min"prince of
persia":-)))

Pytanie
1) wywalić czy zostawić?
2) czy bios jest konfigurowalny, chodzi mi o botowanie napędów, i
sprawdzanie pamięci?
3) dzisiejsza płyta zarządzi kontrolerem (bez nzwy) od dysku.
4) jakaś dustrybucja linucha tym zarządzi? sieciówka raczej
z tym ramem nie pójdzie?
5) Jakiś edytor textu z plierkami otwieralny prze łofisa?

Szkoda mi grata.
Moze jakieś link?

pozdrawiam
Jaromir