Re: Problem z RivaTNT-M64 ~ plyta na LX ~ Win98

Autor: TOM (tomatok_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:52:40 MET DST

Krzysztof napisał(a) w wiadomości: <3AE6742E.3C03090C_at_kki.net.pl>...
>Witam
>
>czy ktos spotkal sie z problemami z praca karty grafiki na Rivie TNT -
>m64 (AGP - 64 MB) na plytach LX'owych pod winda 98 se ? podczas
>pierwszej instalacji winda sie calkiem wysypala, przy drugiej probie po
>kilku nie udanych uruchomieniach - prejsciache przez tryb awaryjny itp.
>winda sie uruchomila ale dziala bardzo nie stabilnie, czesto sie wiesza
>, (tzw. blue screen - 0E albo 0D) przy zamykaniu powiasie sie napis blad
>ochorony .....cos tam.... a czasamui podczas startu zatrzymuje sie na
>czarnym ekranie.. a chwile pozniej resetuje sie sam,
> [...]

Cze !
Mam podobna konfiguracje (266 PII) i wieszalo sie glownie przy 3D.
Probowalem wszystkiego, wentylatory, inne karty, biosy, pamieci, stery itd.
Wyczytalem, ze problem jest z zasilaniem AGP, tj. trzeba obejsc regulator
liniowego napiecia zwyklym kabelkiem (www.geforcefaq.pl) . mialem juz dosyc
tych kombinacji, nawet przyzwyczailem sie do tego, gdy pewnego dnia wpadlem
na pomysla, kurde. Podkrecilem proca ( i FSB-83) na 333 i na razie jest ok.
W 3D_Marku (wczesniej przechodzil raz na dziesiec) o 550 pkt wiecej. Gram po
kilka godz. w takie tam bzdury i jest ok.
Pozdrawiam