Re: Problem z detonatorami 6.88 i wszystkie wyżej

Autor: Jeckim (artur_at_proabit.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:51:59 MET DST

Użytkownik Luka <paranid_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c6741$ci0$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik "Jeckim" <artur_at_proabit.com.pl> napisał w wiadomości
> >

> z jakimi grami jaka karta i jakie detki ? bo ja np uzywam 10.80 i nic
zlego
> sie nie dzieje.a tak w ogole "krzaczenie sie" to zwisy czy bledy w grafie
> czy co ?
> z pozdrowieniami
> luka
>
> karta nie ma tu większego znaczenia, wiele osób na różnych kartach i w
różnych grach ma te same problemy: na całym ekranie pojawiające się
wielokąty z teksturami , czasami z innej części ekranu, czasami puste.
Ogółem totalna kaszana, nie da się grać. Słyszałem już o różnych grach,
które się tak zachowują, ale mogłem sprawdzić tylko jedną Midtown Madness 2.
Sprawdzałem po kolei detonatory od 4 do 12. Wszystkie powyżej 6.50 tak się
zachowują. Chyba nie ma się co dziwić 6.50 to ostatnie oficjalne detonatory
nvidii. Ale problem jest na pewno do rozwiązania.

Jeckim