Re: Problem z bootowaniem

Autor: Dr_Vader (dr_vader_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 10:37:51 MET DST

> Jesli dysk jest ok to masz "pewien" problem. Oznaczałoby to trupniecie
> kontrolera IDE.

Jak wynika z mojego pierwszego postu, to raczej na pewno nie jest
problem dysku. Po calkowitym odlaczeniu go od plyty efekt jest ten
sam. Nie jest to takze wg mnie problem kontrolera IDE, bo nie dochodzi
do proby bootowania takze z dyskietki (popatrz na komunikaty, ktore
spisalem z ekranu). Odlaczenie floppa takze nic nie zmienia wiec
nie jest to problem floppa. Nie zmienia tez nic zmiana sekwencji
bootowania w Bios'ie (nie zaczyna bootowac takze z CD) wiec
wydaje sie malo prawodopodobne zeby uszkodzily sie oba
kontrolery (a wlasciwie trzy) 2 x HDD i FDD.
Na moje oko problem jest troche wyzej na poziomie biosu, DMI,
ESCD lub czegos takiego. Niestety dokladnie nie pamietam co
to jest ESCD i co sie dzieje podczas bootowania z DMI.
Przypominam komunikaty:
>Updating ESCD ... Success
>Building DMI Pool .
>Veryfying DMI Pool Data .... <- i w tym miejscu staje :-(

Poniewaz nie daje sie kompa zabootowac, ciezko mi tez sprobowac
upgradowac BIOS.

Dzieki i czekam na dalsze sugestie.

DV