Re: Mysz na IRDA

Autor: Ferdynand Jakotaki (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 00:25:37 MET DST

Użytkownik "Konik" <konik4spamers_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Jak chcesz uzywac myszy wspolpracujacej z IRDA? Wszystkie notebooki jakie
> widzialem maja zlacze IRDY z tylu, a mysz zwykle lezy z przodu lub z
boku???

nie ... specjalnie wyjalem zeby sprawdzic czy nie uleglem halucynacji ...
w Toshibie Satellite Pro mam gniazdko irda zdecydowanie z prawej strony
kompa
ponizej flopa a obok cdrw ???

nadal wiec zapytuje na ile starczaja baterie w tego typu myszkach ?

czy praca irdy moze zaklocac inne urzadzenia sterowane pilotem ...
(tuner tvsat, wieze etc.) ?

czy bardzo szybko rozladuja mi sie baterie w laptopie jesli bede korzystal
z tego typu portu co irda ?