Re: karta dzwiekowa zaleznosci;

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 17:58:38 MET DST

Hi,

Adasiek Zwierzaczek wrote:

> chcialbym poznac wasze zdanie na taki temat; jezeli zajmuje moja karte
> rejestracja dzwieku via line-in, a jednoczesnie do wyjsc dostaje sie cd-in,
> ale formalnie rejestracja przebiega z line-in, to czy takie odsluchiwanie
> czegos innego w trakcie nagrywania, ma wplyw na jakosc nagrania;

Jeśli projekt karty jest całkowicie spieprzony, to może zaszumiać.
W praktyce normalna karta w takiej sytuacji nie powinna dawać
zauważalnego uchem szumu na nagrywanym kanale. HiFi na pewno nie
uzyskasz, bo kanały są tam przełączane kluczami tranzystorowymi,
ale przetwornik AC nagrywający dźwięk jest zwarty tylko z wybranymi
analogowymi źródłami sygnału, podczas gdy reszta źródeł jest
bezpośrednio łączona z analogowym mikserem.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |