karta dzwiekowa zaleznosci;

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 16:55:38 MET DST

witam!

chcialbym poznac wasze zdanie na taki temat; jezeli zajmuje moja karte
rejestracja dzwieku via line-in, a jednoczesnie do wyjsc dostaje sie cd-in,
ale formalnie rejestracja przebiega z line-in, to czy takie odsluchiwanie
czegos innego w trakcie nagrywania, ma wplyw na jakosc nagrania;

czyli ogolniej, czy drugie czynne wejscie moze mi zaszumic, ew znieksztalcic
nagranie z pierwszego wejscia; i jak to sie ma na roznych kartach;
pozostanmy przy wyborze: sb16kompatybilna /taka mam/; aureal_vortex1; sb128;
[live! mnie raczej nie interesuje];

pozdrawiam; i dziekuje za ewentualne Re:

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem