Re: PIII 800 czy AMD TB1000?

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 17:42:18 MET DST

On Mon, 23 Apr 2001 08:38:30 +0200, "Jakub Jewuła"
<biuro_at_skanowanie.com.pl> wrote:

>Wszystkie znane mi zrodla twierdza, ze Athlon jest szybszy okolo 20-30%
>od PIII z tym samym zegarem.

Malo znasz zrodel. Na poczatek polecam np. www.anandtech.com
i www.tomshardware.com
Nie musisz czytac, wystarczy obejrzec wykresy ;>

>Nawet soft zoptymalizowwany pod PIII
>dopiero zaczyna zblizac sie wydajnoscia do Athlona.

ROTFL

FYI: Obydwa procesory (P3 Coppermine na chipsecie Intela
i Athlon Thunderbird na chipsecie VIA KT) chodza podobnie. W
zaleznosci od konkretnej aplikacji moga byc roznice w jedna czy druga
strone, generalnie jednak wydajnosc jest zblizona na tyle, ze trudno
te roznice bez benchmarkow zauwazyc.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)