Re: PIII 800 czy AMD TB1000?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 08:38:30 MET DST

> Chcę kupic nowego kompa i nie wiem co wybrac. Co mowia o szybkosciach i
> wydajnosciach tych procesorow testy? Jak jest z ich podciaganiem (PIII 800
> chcialbym do 950 a AMD to nie wiem).

Wszystkie znane mi zrodla twierdza, ze Athlon jest szybszy okolo 20-30%
od PIII z tym samym zegarem. Nawet soft zoptymalizowwany pod PIII
dopiero zaczyna zblizac sie wydajnoscia do Athlona.

Jestem w stanie w to uwierzyc - kupilem Athlona 850 na taniej
plycie ECS - to poprostu smiga.

--
studio QbA - Jakub Jewuła
skanowanie diapozytywów i negatywów - www.skanowanie.com.pl