Re: Urzytkownicy ISDN

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 16:09:34 MET DST

to jest super sprawa a poza tym niedlugo analogowy abonament zdrozeje i
obydwa beda rowne wiec sadze ze ISDN sie bardziej oplaca
sa tez minusy jezeli chcesz miec dobry modem to musisz wydac miminum 300 PLN
a poza tym telefon do Lini cyfrowej troche kosztuje
ale cos teraz tam tepsa zmienila chyba ze mozna miec analogi
ja osobiscie jestem zadowolony ale wkurza mnie brak zryczaltowanej oplaty za
neta !!
mam speed max 7,2-7,5 -> modem AVM Fritz!Card (niestety ISA ale sa PCI)
dystrybutor www.asterix.pl
jest duzo korzysci
p.s.osobiscie zamieniam sie rodzicami numerami na analoga poniewaz na ISDN
nie moze byc SDI i bede mial linie analog ;-((

Użytkownik Maciej109 <maciej109_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000001c0cc35$f315d080$dbda4dd5_at_c1...